Valborg

Lovet blev inte alls som planerat, åkte på magsjukan för andra gången i år. Sen har jag jobbat resten!
I Fredags mötte jag upp Ida och Jessica på stan, köpte lite grejer innan vi köpte godis och åkte hem till mig.
Färgade hår, och där lyckades jag med nåt som INGEN ANNAN i världen lyckats med, men det fixa till sig!
Igår slappade vi hela dagen, tills det var dags att göra sig iordning. Mötte Ida, och drog till Deje.
Träffade på massa folk, kollade raketer, och vattenfall.
Runt tolv stötte vi på Johan, och Coffe och gick till grillen med dom och käka pommes. Träffade även på min drömprins där! nice
Hela kvällen slutade med att grabbsen sjöng kärlekssånger för jessicas mamma, och somna framför en film!
LYCKADE DAGAR

Lite bilder från lovets första dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0