här kommer jag, starkare än någonsin

Vem är det som skriver? jo det är jag, Anna. Tänkte skriva ett inlägg såhär en torsdagskväll. Det var hur länge sedan som helst, jag vet. Har bara inte haft varken lust eller tid att skriva.

I söndags kom jag hem från ett två veckor långt träningsläger i Albufeira, Portugal. Under två veckor har det varit sol nästan varje dag. Efter flygresan hem åkte jag direkt till Karlskoga, där det precis kändes som sommarlov. Känslan av att vara fri, kunna gå i shorts och linne och inte behöva tänka på skolan, jo visst längtar jag efter den känslan. Andra kvällen på resan gjorde jag illa tån, än idag såhär nästan tre veckor senare är den lika uppsvullen, helt kraftlös som inte ens går att böja på. surt!

Träningen går trots allt bra, smärtan i tån följer med mig hack i häl men jag överlever. Jag börjar bli extremt sugen på att tävla igen. Känns som det var evigheter sedan. Jag vill springa snabbt som aldrig förr, känna nervositet  och träffa massa underbara personer. Jag längtar efter sommaren, lika så efter min bästa vän!


en ny favoritlåt har jag också hittat, otroligt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0