Thailand - 11

Hemma nu efter nästan tre veckor i Thailand, och jag kan säga att jag redan längtar tillbaka.
Satan va härligt vi har haft det, underbar mat, underbara människor, 50 grader i solen, och allt har varit galet billigt! Sen landar man här i sverige, och termometern visar en minus, jag gick nästan i taket.
Resan var dryg, först en färga på två timmar, bil i 30 minuter, flyg i en timme, mellanlanda och på nästa flyg i 11 timmar, bil hem i 3 timmar. Är ganska slut, men ska försöka hinna träffa mina fina idag ! Skulle egentligen spenderat kvällen på nöjes, men tror att jag struntar i det faktiskt!
Får nästan tårar i ögonen av att kolla på bilderna, vill tillbaka !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0