Mitt 2010

Har funderat ett tag på att sluta blogga helt, då det blir alldeles för sällan. Men tro mig, jag kommer tillbaka.. snart, fast nu kommer jag med en årskrönika av 2010 tänkte jag. Känns som allt kommer handla om friidrottfriidrottfriidrott men det får vi la se efteråt!

Januari:
- Vaknade upp den 1 januari hos mormor och morfar då de dagen innan firat guldbröllop.
- Fick en ny mobil under månaden, som jag otroligt nog fortfarande använder (även fast jag vill ha en iphone).
- Jag fick någonstans här reda på att jag kommit in på friidrottsgymnasiet på Lidingö vilket gjorde mig glad.
- Var även på läger där.
- Jag började träna i örebro någon gång i veckan och lärde känna underbara människor.
- Var i Branäs med Emma, Lisa, Fredrik, Joel och Erik, sjukt kul!

Februari:
- Innomhussässongens bästa tävling gjordes i Karlstad.
- Inomhus SM som gick åt skogen.

Mars:
- Säfsen x2. Ena gången med skolan och andra med Linnea. Superbra dagar båda två. Dock kunde dagen med Linnea slutat bättre då det gick illa för hennes syster.
- Jag och Freja krockade när vi satt i en buss!!!
- Jag spillde en full syltburk över hela golvet. YE LYCKAT!

April:
- Jag skulle åkt till Spanien men ett (förlåt men fucking) askmoln hindrade mig. Har jag varit gladare ohyes!!!
- Jag och Lisa gjorde en egen kebabtallrik som blev fett god!
- Årets första moppetur ägde rum.
- MAXI, karlskogas bästa mataffär invigdes.
- Hittade en lägenhet att flytta in i till hösten.


Maj: 
- Årets första utomhustävling i Glanshammar. Första plats och nästan ett personligt rekord.
- Paint Ball med klassen. Var HEMSKT men ändå ganska kul.
- Majsolja började användas flitigt (inte bra jag vet)

Juni:
- Jag fyllde 16 år.
- Gick ut 9an efter tre jättebra år, med bra betyg, bra vänner, bra lärare.
- Sommarjobbade som ledare på friidrottsskolan för småbarn i 3 veckor.
- Åkte till Göteborg.
- Jag, Lisa, Ingrid och Freja körde igång med halv åtta hos mig!


Juli:
-  De bästa tävlingarna på hela sommaren. Gävle-resan var superbra och jag och Linnea ska dit igen!!
- Åkte till skåne i en vecka med min bästa vän. Var helt underbart. Fanns både + och - på den resan vill jag säga men fy sjutton vad vi hade kul, och vilket fint ställe vi var på. ÄLSKAR EMMA!
-  Annars mest tävlingar, var me underbara kompisar och njöt av sommaren till 110%.

Augusti:
- Ännu mer tävlingar, åkte till stockholm där jag kom 3a.
- Försöket på 100m häck på SM resulterade i personligt rekord, en final och även tyvärr en skada som ledde till att jag inte kunde gå.
- Flyttade upp till LIdingö och började på friidrottsgymnasiet där.
- Ny klass, nya vänner - en erfarenhet för livet.


September:
- Skol SM åt helvetet, inte roligt någonstans typ...
- var med Tova 21 dagar i rad eller något liknande och vi blev superbra kompisar.
- Vi fick minidatorer i skolan.
- Emma Olsson var på besök hos mig i Stockholm. LIsa och Emina var även på besök helgen efter.

Oktober:
- Skolan rullade på. Fick bra betyg och bra kompisar.
- Hade höstlov då jag hade fullt upp hela veckan.
- Var till ullared och storshoppade med familjen.

November:
- Vad hände här liksom? Jag kommer inte ihåg.

December:
- Julafton hemma med släkt
- Massa julklappar och god mat.
- JULLOV! JAG ÄLSKAR JULLOV!
- har varit med Lisa typ ½ av lovet och jag bara älskar det!
- Nyårsafton med fantastiska vänner.
- Boda borg med friidrotten. Klarade ALLA stämplar på 8h


Har säkert glömt jättemycket men detta var 'en kort sammanfattning' av 365 dagar!
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0