mitt 2010

Året började bra med en liten tripp upp till Branäs med ett förjäkla bra gäng.
Skolterminen rullade på, jag inhandlade mitt allra första löshår, jag besökte även Italien på träningensläger, ett läger som började i bråk och var helt kaos, men det är verkligen något jag kommer att komma ihåg i resten av mitt liv! Jag gick ur 9an, jag höll till på grisudden samma kväll med massa folk, dagen efter blev det middag och bal. Det är två dagar jag verkligen kommer att komma ihåg länge. Slängde av klackskorna efter två minuter och dansade inpå natten.
Jag sommarjobbade på ett ålderdomshem i tre veckor, och grät som ett litet barn när en gubbe där lämnade jorden. Jag åkte till skåne för första gången, med Anna och hennes familj. En superbra vecka, träffade på många idioter, men veckan var sjuk!
Gjorde min allra sista tävling - SM. Innan jag bestämde mig för att sluta med det som varit den största delen av mig i halva mitt liv. Gick från mörkbrunt til blont hår, och började gymnasiet!
Hittade snabbt två tjejer, som jag kommit hur nära som helst. Underbara är dom, och det känns som att jag känt dom i hela mitt liv. Dissade Tyskan, och läser numera Spanska. Träffade mer kompisar, som jag haft flera otroligt roliga tjejkvällar tillsammans med under hösten. Firade två år tillsammans med Oscar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0