Jag var fett taggad, jag tror fortfarande jag är fett taggad

Drog tillbaka till Lidingö i tisdag. Riktig riktigt jävla taggad på att tävla, träna stenhårt och sist men inte minst - göra järnet i skolan.

Träningen på lovet har gått sådär. Det är inte med ett superstort självförtroende jag traskar in i Örebrohallen på lördag men de kommer. Målet ligger på SM, inte på lördag vill säga.

Skolan då? Natur.... De låter jobbigare än vad det är. Faktum är att jag tycker mer om biologi än till exempel sammhällskunskap. Hitills har det gått upp och ned i skolan. Mer upp än ner, men en del ner. Denna termin ska gå ännu bättre!

Jag är taggad som fan på portugal den 28/4 också. Tillsammans med påsklovet blir det 3½ veckas ledighet. Och hur najs är inte det?

Intressant inlägg jo tack jag vet!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0