25/1

Igår natt vaknade jag och hade skitont i magen, somnade om och fick gå upp och ta en tablett för att jag hade halsbränna gick och la mig igen, mådde illa och bestämde att jag inte skulle gå till skolan. Spydde halv 10, och låg i soffan till halv elva på kvällen i 13 timmar alltså, för att jag inte vågade röra på mig för att jag kände att jag skulle spy om jag gjorde det. Hade frossa hela dagen också, och huvudvärken gjorde inte det hela bättre.
usch, åt inte på hela dagen och idag trodde jag att matlusten var tillbaka, men den försvann lika snabbt.
Imorgon är jag back on track iallafall, tänkte åka till oscar efter skolan, och sen boxas med johan.
På Torsdag kommer jag sitta på kurs hela kvällen, den kursen man måste gå innan man får börja övningköra.
& på fredag blir det nog bio med oscar, även 2 åt och två månader, 759 dagar tillsammans!


29 dagar kvar tills jag är i paradiset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0