17/1

Bytte ut skidbacken, emot en tjejkväll med sandra annie elina isabella hanna och matilda istället, supermysigt! 

Igår körde jag ur kroppen ordentligt, kom knappt ur sängen imorse efter boxningspasset igår, det var så jäkla jobbigt!
Efter passet igår cyklade jag och johan hit, och på vägen köpte vi godis.
Och det var rena isbanan överallt så det gick verkligen inte att cykla, tog en timme att komma hem istället för en kvart, och det säger ju ganska mycket ..
Väl hemma, satte vi på wedding daze, och den var väl sådär.
Mitt i allt får jag för mig att töja örat, fast då går den AV ! skiten går av, för att jag tryckte så hårt haha !
Oscar kom hit när Johan hade åkt, vi kollade one tree hill till 2 på natten ungefär, och sen somna vi rätt gött.
Imorgon blir det skola igen, och efter den ska jag sätta mig på ett cafe med Sandra och plugga järnet!
På Onsdag kommer Ida Thorin hit, och sover här också MYS!



Får se om jag köper en ny, eller om jag struntar i det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0