14/1

Det var ett tag sen nu, men jag kämpar på i skolan och räknar ner dagarna till Thailand.

Tog ju en trip till Göteborg med mina tjejer efter nyår, och fyfan va kul vi hade !
shoppade loss, flummade som aldrig förr, sov alldeles för lite, gjorde bort oss,  försökt lifta med en taxi upp för EN jävla backe, men det skulle kosta oss 100 spänn, spelat in videos, tagit fel bussar, åkt buss gratis /fyskäms)


Nog om det, hemkommen från skolan nu. Det borde vara förbjudet att sluta 5 på en Fredag? Desutom avslutade vi dagen med världens jobbigaste gympalektion, helt sjukt va sletna alla va!
Nu ska jag hoppa in i duschen, för att sedan ladda upp med godis och invänta pojkvännen för filmkväll !
Får se om jag och tjejerna håller till i skidbacken i helgen också, de spörs !

40 dagar, tills jag ligger i en solstol på en strand och steker!

En bild från våran kära ''b&j'' kväll från förra helgen också (y)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Charmiga bilder! :* Dags att spara på påsklovet vill jag dit igen! fast helst med en diskborste i bakfickan ;) haha, men fyfan det där var ett minne man aldrig glömmer!

2011-03-14 @ 19:56:08
URL: http://sandrape.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0