Bra helg

Ännu en skolvecka har runnit iväg, och hela klassen har bara gått och längtat till Fredagen.
Slutade tidigt i Fredags, då gick jag och amanda och sandra till ica och köpte med oss en godispåse, och drickor. Gick hem till Amanda, beställde pizza när Annie kom en stund senare innan vi började fixa till oss inför kvällen.
Kvällen/natten spenderades hos martin i grums, med nästan hela klassen och några till.
Bästa kvällen på väldigt länge!
Vaknade upp hos Amanda dagen efter lagom trötta efter att ha legat 3 stycken och trängst i en 90säng, gjorde oss iordning och jag åkte till stan och mötte upp johan för bio, hur många lingon finns det i världen
Sov en stund när jag kom hem, och tänkte att jag inte orkade göra något men eftersom att jag var ensam hemma så ringde jag över oscar, så kvällen spenderades med honom framför en beckfilm med marrängsvisch!
/E

åh va jag tycker om er allihop, världens bästa klass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0