7/9

hey, vill väl mest bara tala om att jag lever haha !
har hänt rätt mycket nu, jag har lämnat tyskan för resten av mitt liv och läser nu spanska, jag har slutat med friidrotten något som varit en stor del av mig i över halva mitt liv, det känns faktiskt.
jag har dragit igång med dansen, jag har klippt av mig en massa hår och fick det tråkiga beskedet att jag kommer ha till axlarna nästa gång. BUHU ! Jag har fyllt sexton, jag har hängt på stan och gjort över med massor av pengar, och jag har bokat tågbiljett till Anna. Jag och johan har SPRUNGIT, sen har vi grinat halvt ihjäl oss till remember me. fyhelvete! & viruset har tagit över datorn, så nu har jag en annan döseg. Det är väl typ vad som hänt den senaste veckan!
Resten av veckan nu är också ganska planerad, jag ska chilla järnet på stan med sandra & amanda, jag SKA ut och springa, jag ska göra silje sällskap en natt, jag ska dansa, och träffa ida & tagga inför skolkort hehe ........
Men vi höööörs !
Livet leker.
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0