27/9

Helgen blev inte alls som planerad, men den va rätt trevlig ändå.
startade helgen med att springa 5km med sandra, grymma ! Sen käka jag pizza med johan, innan jag åkte till oscar på filmkväll. oscar jag adam och ogge såg valentine's day och behind the mask. Annars satt vi och spelade neger och president till typ halv 5 på natten, sen sov jag och adam kvar där. på Lördagen tog vi de lungt, åt god mat med mamma och pappa, spelade kort och wii hela kvällen.
Igår var jag så grinig så jag satt mest instängd på mitt rum, haha ! Men det har jag tagit igen idag, flum som bare den, spelat in en ny film i skolan också (y)
imorgon ska jag och oscar fira våran 22månadersdag med shopping och fika, på onsdag blir det dans, på torsdag blir det tjejkväll på stan med jessica, och på fredag ska jag umgås med mina brudar från klassen. hur bra som helst :)
puss!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0