livet leker

Efter skakande besked så är jag back on track, och det är tack vare alla goa människor jag haft omkring mig!


känns verkligen som att jag känt er i hela mitt liv godingar ! (L)

Var hemma från skolan i måndags, igår träffade jag min saknade chey jessica, och idag har jag bara pluggat - redovisning och matteprov imorgon.
I helgen ska oscar bjuda mig på bio, paranomal activity, HEHE ! usch, kommer inte kunna sova på flera månader.
På Lördag tänker jag inte ens säga vad jag ska göra, jag och mina brudar ska sätta sprätt på våra planer, haha hemlis! & sen väntar ett helt lov och jag tänker ha så sjukt kul, underbart! 

just nu, HAPPYFACE för strax åker jag iväg och dansar !  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0