31/10

I Fredags bjöd oscar mig på bio, såg paranomal activity 2, värsta film jag någonsin sett SE DEN INTE ! jag va mörkrädd igår morse klockan halv elva .. !
Igår åkte jag och sandra till amanda, efter att ha blivit utskämd på bussen av massa fyllekillar, herre ..
vi mötte shewas också, satt och pratade innan vi gick och hyrde film (Skräck envisades dom självklart med, ingen kunde ta hänsyn till mig inte) , och köpte feta godispåsar, sen åkte vi vidare till herrhagen och satt där med massa folk och myste hela kvällen, med sanning och konka och allt vare va. Skräckisen satte vi på 4 inatt.
sov till halv ett idag, mamma kom och hämtade mig och nu kom jag nyss hem typ. Inväntar johan, vi ska se den tredje skräckfilmen för denhär helgen, och käka bj. kan inte bli bättre, är så sleeeten !
sover hos oscar inatt också.
/E


fina bilder som knäpptes halv fem på morgonen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0