10/10

Ingen ovanlighet att mina helger aldrig blir som planerade men ja, i fredags mötte jag upp johan när jag kom hem från skolan, åkte till ica och köpte grejer till våra snickerskakor, sen cykla vi upp till hans mormor och morfar där huset stod tomt, så där var vi hela kvällen bakade, och kollade på filmen prinsessa. haha sämsta filmen nånsin iallafall! Sen fick jag för mig att jag skulle åka hem till oscar och sova där, så det gjorde jag.
Vi vaknade typ runt tiotiden, satt och myste framför the hills med en varsin kopp kaffe tills han skulle åka och döma, när jag kom hem så ringde erik och fråga om jag ville hänga med på hockey, färjestad - djurgården. Så efter många om och men, satt jag och be på en hockeybuss. mötte joel och erik, kollade matchen och fick höra och se en jäkla massa kul, från avgasdynga till stora män som satt och stortjöt.
Tog en promenad in till stan efter det, och pratade lite innan jag och be tog bussen hem.
Blev en lugn kväll hemma efter det, med film och fotbad, och det var väl tur det för idag är min hals sjuk, eller hela jag är rätt sjuk. 
/E

jag har verkligen bara EN smilgrop ........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0