inte okej

Idag är det inte meningen att jag ska leva alltså!
jag försov mig imorse, och det hade johan också gjort så jag fick åka själv till skolan. Jag åker in till stan efter skolan för att jag ska köpa ringar som jag verkligen bestämt mig för att köpa, (har funderat i tre dagar) och då var dom självklart slut. skrev till oscar och fråga när han skulle åka hem, och det visade sig att vi skulle ta samma buss, men nej då missar han den så jag får åka själv igen. Sen kom jag inte av bussen, så jag fick åka med en station extra och sen gå 6271627 mil extra för att möta johan som tydligen hade stått och väntat på mig.
Sen kom jag hem och var skithungrig, och när jag öppnar kylskåpet så gapar det bara tillbaka, skittomt ! så nu har jag ätit ett jävla knäckebröd.
& sen vill jag bara utrota varenda kille på hela jorden, seriöst alltså ! jag ska försöka.
nej nu ska jag och kaffekoppen förflytta oss till soffan och the hills. dans sen !
/E

Johan: men vilken idiot ställer sin cykel här ?
ja det var nån idiot som ställt kvar sin cykel mitt på cykelbanan, undrar fortfarande vem de kan va ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0