ge mig helgggggggggg I need it

Igår vart det bio med klassen. Vi var på den svenska skräckfilmen 'psalm 21'. Tycker inte filmen var något vidare faktiskt, men gick att titta på. Lite läskig, men inte som jag trott innan. Idag är det torsdag vilket nästan betyder fredag vilket betyder helg! Denna vecka har gått snabbt, och imorgon är det 5 veckor till jullovet, 6 veckor till julafton och 7 veckor till nyårsafton! Dock kan jag inte säga att denna dag varit den bästa, nixnix. Även om träningen gick över förväntningarna!
Imorgon byter jag mattegrupp, frågan är dock till vilken lärare, och också ska jag ha tyskaprov. Och i förrgår fick vi tillbaka bokraporten i svenskan: MVG-, jag är helnöjd!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0