cause I had a bad day

ÅHHH
ÅÅÅH
ÅÅHH

Finns både bra och dåliga saker med dagen, men de dåliga överväger de bra...
Bra saker:
började klockan 12.40
slutade klockan 14.45
träningen gick helt okej
vi han med bosöbussen och slapp gå från rudboda
god mat på bosön
mitt powerpoint arbete blir jättebra

dåliga saker:
Någon började borra i mitt hus imorse när jag skulle sova
fick tillbaka matteprov som borde gått bra, men skolan har dock ett fucking solsystem
en av mina favoritlärare slutar tydligen efter jul
tova flyttade hem idag
efterrätten på bosön var slut
vaknade med sjukt ont i ryggen, något som varat hela dagen
mina benhinnor har börjat värka en smula

ja vill ja jullov och jag har totalt 10 riktiga skoldagar kvar!

/ Anna
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0