3/11

godmorgon!
är helt slut verkligen, dagen igår började med att jag och sandra åkte in till stan och mötte amanda. Gick runt och kollade i affärer innan vi satte oss på donken och fikade. Åkte sedan hem till Amanda, där vi gjorde oss iordning, inför natten på uno. väl där efter att ha stått i kö i 2781781 år, kommer JAG inte in, för att securitasvakten påstår att jag har fakeat mitt skolleg (?!) menja iaf, kul att vi tre stod där och käfta emot en securitasvakt, haha ah iaf, eftersom att jag har världens bästa pappa så fick han komma in med mitt pass, så vi halv 9 var vi inne, och vi kom ut halv6 imorse, och det hände så mycket sjukt därinne, och det var verkligen den roligaste kvällen/natten på väldigt länge.
Idag har jag en såndär känslodag, jag överväldigas av känslor och vill bara skriva en bok på tusen sidor om hur underbara vänner jag har, otroligt!
Nej nu ska jag höra med amanda om vart vi tar vägen ikväll, här vilar man inte upp sig på lov inte !
/Emma

Dagens låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0