29/11

hej!
min helg blev inte alls som planderad, ovanligt att jag skriver det va ?
jag har sovit väldigt få timmar pga mitt hostande, verkligen de värsta som finns.
När jag kom hem från skolan i torsdags  kände jag mig sämre än någonsin, så det blev ingen skola för mig i fredags, känns tungt att jag missar så mycket nu, panik!
Oscar kom hit på kvällen eftersom att jag redan smittat honom, vi åt bj och en massa godis och myste bara med massa filmer hela kvällen.
I lördags sålde vi lotter, lagade mat, bakade pepparkakor, och gick på bio - harrypotter! jag grinade tillochmed till den.. illa.
Igår mötte jag felicia, vi gick ner till hallen och kollade fotbollscup. Efter den gick jag till johan, och han fick sin present. Var där i nån timme, innan jag gick hem och gjorde mig iordning. Kvällen avslutades på mongolian, och hemma i soffan framför ensam mamma söker med oscar.
/E

Belief make things real. Make things feel, feel alright
Belief makes things true, things like you, you and I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0