28/11 - 08 !

Hemsk dag, satt och grina hela historian för att jag var så torr i halsen att de inte gick att svälja, eller hosta så tårarna bara spruta, ashemskt! Mår verkligen inte bra, men ska vila lite och åka iväg och dansa ändå sen .. !
Tänker inte blogga på ett tag nu för jag har ganska fullt upp, imorgon blir det modevisning med ida, våra mammor ska gå .. hehe skämmas blir ..... eller ? sen på Fredag ska jag hem till johan och gratulera honom, på Lördag ska jag va med oscar och på söndag också för då firar vi 2 år tillsammans. Helt sjukt !
/E

Tiden har gått så sjukt snabbt, men jag ångrar ingenting utav det.
Jag är så jäkla kär i dig, och jag älskar dig nåt så fruktansvärt.
Du är allt och lite till ! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0