18/11

jobbig, och seg dag !
tog en tidigare buss imorse, för att jag skulle kolla ryggen.
sen var det världens längsta lektion som typ tog död på min tomma mage, (försov mig igen, och hann inte slänga i mig frukost) men jag och annie satt och nörda robot unicorn hela lektionen .. hehe !
sen åt jag typ 50 pannkakor, och jobbade arslet av mig på mediekunskapen, sen vare historian, sov skrattade och friade till shewas om vartannat, haha herre ..
nu är jag hemma, och jag kan ju säga att denhär dagen inte varit något bättre än igår. såg att dom hade halva priset i hela affären på bikbok nu, och jag som vill ha typ allt därinne, nej de förstörde hela min kväll, nu vill bara krypa ner under mitt varma täcke och sova !
Imorgon ska jag va med felicia, på lördag ska jag träffa ida som jag inte träfat på huuuur lääänge som helst, blir görbra ! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0