14/11

Johan & jag såg streetdance & what happens in vegas igår, samtidigt som vi åt oss tio kilo tyngre på både godis, och mat. Filmen va sjukt bra, men det kanske beror på att jag själv älskar att dansa, och sitter typ och gapar mig igenom såna filmer, för att dom är så jäkla bra på det dom gör! sitter och spelar sönder låtarna i filmen nu också
Idag blir det bara fika med några ur släkten som kommer hit, och sen ska jag plugga lite på redovisningen som jag skjutit framför mig i tre veckor nu, men imorgon smäller det !
längtar efter min pojk också, men det blev inte riktigt som han tänkt sig så tyvärr så kommer han hem för sent för att träffa mig ikväll .. typiskt!
/E

En av favoriterna, sjukt vilken adrenalinkick jag får.
Precis som när man dansar.



seriöst vad är diagnosen på oss två ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0