12/11

Inställd lektion idag, så slutade kvart över 3 istället för 5, gött! Boxning i 1,5 timme på gympan, sjukt jobbigt men också väldigt kul. Dock var jag ju inte så bra på de, träffade shewas i axeln, plus att jag petade henne i ögat .. ja lyckat (y) Har världens största blåsa i läppen, och jag har råkat bita i den så mycket idag också att hela underläppen är förlamad, och jag kan inte stänga munnen, herre !
Nu är helt slut så jag tänker lägga mig i soffan och böla till allt för min syster för 77873172637 gången, innan jag går och lägger mig. Möter upp Ida för en dag på stan imorn, och sen blire mys med johan på kvällen :)
/E

Favorittröjan är på, och nu går jag och kletar på en ansiktsmask !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0