världens bästa

1,5år !
Du är helt otrolig.
Jag förstår inte hur du gör men du får mig att må så jäkla bra, när jag är med dig så försvinner alla problem i världen.
Det är äkta det vi har, det vi har byggt upp i 1,5 år nu.
Du är allt för mig, jag bryr mig inte om någon annan så mycket som jag bryr mig om dig det gör jag faktiskt inte.
Jag är så kär i dig och jag älskar dig så mycket att ingenting annat spelar någon roll, bara jag har dig.
Du är nummer ett för mig, och hur mycket jag än har vridit och vänt på det så har jag alltid satt dig högst.
Du är min andra halva, och jag kan inte föreställa mig ett liv utan dig längre.
(L)
Det kommer du att fira i Eiffeltornet medans jag är här
jag saknar dig, kom hem nu !



Imorgon blir det stan&bio med ida, hanna & irene . mycketbra !
Nu har vi även gjort klart allt i skolan, sista provet på lärcenter skrevs igår uh så gööttttt !
2 veckor till skolavslutningen idag också !
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0