tjo bre händer jao?

Skolan var helt okej idag, rätt rolig faktiskt med bland annat debatt på svenskan, håltimme på musiken där jag även fick mig ett gott skratt (!). Efter skolan åkte jag nästan på direkten mot Örebro för att träna där. Failade riktigt mycket när vi skulle hitta dit men en timme efter vi åkt från Karlskoga hittade vi allt dit, bra!

Sprang 100m, 150m, 200m, 150m och hoppstyrka. Gick riktigt bra faktiskt och det var sjukt skönt väder ute! Desutom ska jag förmodligen vara funktionär på lilla os på torsdag med Lisa= vi slipper skolan :D


/ Anna

Kommentarer
Postat av: s teffy

sv: haha det är därför jag har träslöjd - då slipper man skriva om jävla symaskiner! ;D hahaha!

2010-05-18 @ 22:01:07
URL: http://stephaniemattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0