19/5

Nyss kommit in, har suttit ute i solväggen och svettats en stund. sjukt va varmt, rågötttt ! (h)
gjorde nationella i fysik idag också, oledoledoff körde jag på . Kunde ju ingenting !
Labben gick bra iallafall, och det var den som oroade mig mest innan.
Imorgon är det engelska muntligt, sen är jag klar med alla nationella ! uh så gött
nu sitter jag och dricker chokladkaffe & äter nutella, sista dagen jag frossar seriöst
min pojk har lovat mig att vi ska gå ut och springa, och leva på morötter i helgen så jaa
Nu har jag två låttexter att översätta tills imorgon, är jag dum i huvvet om jag tycker att det är kul ? ja det är jag säkert, men det har jag alltid vart också så det gör ingen skillnad
peeeeace
/E




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0