17/5

Dagen igår !
Felicia & hennes mamma kom och hämtade mig runt halv 11, då åkte in till sundsta.
repade en stund. sen kollade vi på alla andras danser, innan vi repade finaldansen.
gick och käka på vedugnen, sminkade oss och grejja innan det var dax.
sjukt nervösa var vi allihop innan det äntligen var våran tur, men allt släppte på scenen. & det slutade bra!
var hängig hela dagen, så jag somnade direkt när jag kom hem, och då var klockan 7 .
så nu har jag sovit i 17 timmar trorja, haha fast jag känner mig inte piggare för det !
känner mig lite bättre, så jag får ta en alvedon och kila iväg till skolan imorgon varken jag är frisk eller inte, har snart missat två veckor i skolan, känns inte okej.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0