vilken fail-dag

Denna fredag har varit något utifrån det vanliga. Själva skoldagen var väl helt okej, vi slutade redan klockan halv 1. Efter skolan åkte jag till gymmet för att träna lite tillsammans med Linnea.

Efter träningen skulle jag och Freja åka med bussen till Emina. Det gick ju bra, eller just det.. det gjorde ju inte det! Vi råkade i alla fall ta fel buss?! Hahah riktigt kloka som vi är tittade vi inte på skylten på bussen. Heja. Det slutade med att vi stod still med bussen vid Labsand i ungefär 20 minuter, innan den sedan åkte tillbaka(?) HEJA!

Hos Emina var det i alla fall supertrevligt och vi åt tacos och sånt.

Första bussresan trodde jag skulle bli dagens största buss-händelse, men gick sa nicke. Istället slutar bussresan hem med att en bil kör in i bussen, precis där jag och Freja sitter!!!!! Det var jävligt läskigt att se en röd bil komma närmare och närmare från en väg från sidan, men den stannar för fan inte! Uhhhh. hahahaha

Om jag ska kortfatta denna text, så var det i alla fall inte min och Frejas bussdag idag!
/ Anna


Kommentarer
Postat av: lisa

"men gick sa nicke." haha inte "icke sa nicke" då? ;)

2010-03-06 @ 13:02:40
URL: http://heyliz.blogg.se/
Postat av: Frej

2010-03-06 @ 18:26:00
Postat av: freja

kan inte direkt påstå att det var våran bussdag, men det gör det bara mer sränande att åka buss nästa gång!

HEJA OSS!

2010-03-06 @ 18:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0