6/3

I torsdags åkte jag med ida hem till östra ämtervik efter träningen, sov där och grejer !
Igår mötte vi dagens eller nej veckans sötnos får det bli - Busschauffören ! istället för att betala 90 spänn åkte jag gratis, och sen blev vi avsläppta exakt vart vi ville, haha bara för att vi är vi liksom (y)
köpte godis och sånt i kil, sen tog vi tåget till karlstad he-he jag tror alla hatade oss på det tåget, för vi satt och skrattade oavbrutet hela tiden. Sen gick vi på Farsan, skitbra och han bredvid mig gjorde ju inte det hela tråkigare. & bussresan hem, där träffade vi verkligen inte veckans sötnos. haha värsta bussresan i hela mitt liv :(
Så Ida och jag har alltså träffat världens bästa, och världens värsta busschaufför på en dag !
tajts & converse var inte så jävla rockigt heller, och inte matlådor och allt va det va heller.
& såhär mycket som jag har skrattat på domhär två dagarna, så mycket har jag aldrig skrattat i hela mitt liv !
sjukt kul, vi är bääst ! (L)
När jag kom hem såg jag solsidan & sommaren med göran, mycket skratt där med kan jag lova !
Imorse vaknade jag upp med halsont, inge dåligt heller ! :(
Idag ska jag vara så att säga barnvakt, älskling kommer hit också, dygnarn ! höh :)
puusssen
/e.

jag vetinte vad jag skulle göra utan dig,
I love you my best !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0