3/3

Har inte skrivit på ett tag nu, men jag har haft ganska fullt upp !
I måndags blev det träning & solning med robin, på kvällen kom idassyster hit, och vi åkte till koffe och jenny eftersom att koffe har fyllt år så vi firade han och grejer.
Igår blev det först stan med ida & maya, sen sjukgymnasten, sen till bergvik med elina och mamma, och efter det vidare till älskling där jag även sov inatt, sov helt konstigt, vaknade med kläderna och sminket på, och med oborstade tänder iallafall, inte nice . Vaknade gjorde vi klockan 8 imorse också, seriöst ?
jaja, drog oss en bra stund. Sen gick vi jääättelångt, och grillade och sånt ute.
& nu sitter jag här, har städat mitt rum, ätit tacos och nördat mtv dom senaste två timmarna. he-he gilla ! (y)
Nu ska jag kleta på en äcklig ansiktsmask också, inte heller så nice.
pussshey
/e.

jag älskar er !
(L)


Kommentarer
Postat av: Amanda

riktigt fin blogg :)

2010-03-03 @ 20:35:34
URL: http://gamhov.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

Hej! nu är veckansblogg tävlingen avslutat. Gå in och se om det var ni som vann :)

2010-03-03 @ 21:34:20
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0