30/3

igår: skolan, sen stannade jag kvar i ungefär två timmar med felicia, julia, & jennifer för att dansa i spegelhallen.
idag: skolan som vanligt, brandlarmet gick också, rätt fail att alla trodde att det var brandövning bara , jag skulle till och med springa upp i hemvisten och hämta skorna och slänga in böckerna hade jag tänkt ? smart (i)
slutade med att jag fick springa ut utan skor och med böcker, frös som en jag vetinte vad iallafall eftersom att jag fick gå runt hela skolan i strumperna he-he, så sen satt med johans tröja och grejer resten av dagen :*
nu har jag nyss kommit hem, tog en sväng förbi mormor&robin på en fika och sånt efteråt !
nu ska jag städa, och sen blir det dating in the dark !
taaake care
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0