12/3

äntligen freeeedag !
är på ett superbra humör, jämfört med vad jag var igår .. herregud haha ! synd om alla som var i min närhet dåå .., dock är jag väldigt trött på skolan, och väldigt trött förövrigt men ah ! happyface :))
Sitter här och dricker kaffe, och äter choklad nu, helgen kan ju inte börja bättre he-he
I onsdags blev det dans, så jäkla kul !
Igår var den tråkigste dagen på väldigt länge, först skolan, och sen ett jättelångt besök hos sjukymnasten som kanske inte var så långt, men det var så det kändes iallafall. usch
haha och  idag var vi iallafall i badhuset, 23 av 45 var där braaaaa (y) ehe ..
livrädda varandra, bröstsim, ryggsim, kullerbyttor och blablabla . jag & silje var kungar iallafall !
sen blev det redovisning, mitt ig blev till ett vg haha det var det sista jag trodde ! men sen tror jag inte att vi har gjort nåt mer alls, jo jag och johan gjorde sönder en skål på hemkunskapen, och jag trodde nästan att våran lärare skulle börja gråta, eller riktigt så illa var det inte. Men ja, vi är två i ett påskägg som inte ens kan ta ner en varsin stol (y) sjukt skön dag iallafall!
nu ska jag sminka mig, stoppa något i magen, sen ska jag till oscar, och sen ska vi vidare till UKM ! (Y)
ha en bra dag/kväll, för det ska jag !
/emma

sen så kan någon få ge mig denhär väskan ! :*


Dagens låt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0