sommarlov !

Fyfan va härligt det va att gråtandes springa ut på skolgården igår
har aldrig gråtit så mycket, och så högt i hela mitt liv, Det roliga var att jag två minuter tidigare sa till johan att jag absolut inte skulle börja gråta, och att jag inte var på gråthumör.
efter att ha kramat om alla, och gett alla rosorna så hoppade vi på kärran.
åkte runt och skrek oavbrutet i nån timma, innan jag åkte hem till alla gäster.
sjukt nöjd med presenterna också !
sen fixade jag mig inför balen, medans ännu mer gäster trillade in.
balen började halv9 sen, och vi dansade i fyra timmar så klackskorna flög av ganska snabbt.
RIKTIGT LYCKAD DAG !
jag kommer sakna er ..

Idag vaknade jag och oscar kvart över 2, trötta måste vi verkligen vart. Somnade runt 4 men ändå.
Nu har jag nyss duschat, och nu ska jag åka iväg till jessica & olivia.
Utgång senare !
/E

mycket mer bilder kommer inom kort




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0