last summer

sommar lov om 3 dagar, galet!

förra sommaren !



konfirmationen var tamej fan det bästa på hela sommaren, något jag verkligen inte trodde att jag skulle sakna nu. & jag är fortfarande så jäkla glad att jag valde att göra det.



Rixfm festivalen med chrille, frida & oscar.
se vilka det blir med i år, för dit ska jag iallafall :)



SALTVIK, ååååh vad jag saknar !
Det var verkligen helt craaaaazy !



Vi fick några härliga dagar i stockholm, supermysigt!



Vi hann med en regnig madonnakonsert på Ullevi.
jag, mamma, ida & katta.
En av sommarens höjdpunkter ! (Y)



En vecka i Strömstad blev det också, tillsammans med familjen nordling & gosen.



Midsommar tillbringades med familjen Forsbergs, i strömstad. (L)



Vi kom varandra mycket närmare, och hade en hel del roliga stunder ihop.



Alice kom till världen

underbart!
hinner inte skriva mer, för nu blir det träning ! (tränade inte en enda gång på hela förra sommaren måste jag tillägga också)
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0