(L)

känns som tusen knivhugg.

fredag: vaknade runt 2. duschade, och åkt till jessica. fixade oss, och gick in emot centrum och mötte nicklas och olivia. vidare till grisudden, satt där och myste med en massa folk i ett vindskydd, eftersom att regnet öste ner utanför. runt tolv kom oscar och adam, så då drog jag hem till oscar och sov där.
igår: vaknade hos oscar, käka frukost innan jag åkte hem.
fixade mig, och åkte in till stan. fikade och åt mat med mami innan jag mötte upp idathorin.
kollade i affärer, och sen stadsloppet.
åkte hem och fikade för andra gången
sen kom gäster hit, och jag åkte hem till oscar där hela kvällen spenderades.

& nu väntar jag på att han ska komma hit.
Imorgon börjar jag sommarjobba, blir förhoppningsvis görbra med tanke på att det är bra personer som ska vara där ! :)
/E

Bilder från kvällen hos silje





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0