bästa!

Jag satt och grina oavbrutet i två timmar igår när verkligheten kom ikapp mig, och jag kom på att vi faktiskt går ur nian på torsdag.

Det gör verkligen ont att behöva skiljas från någon som gjort alla mina skoldagar så jäkla värda i tre år nu.
Någon som jag fått ringa på morgonen, för att se till att han inte kommer försent.
Någon som jag knappt varit utan en sekund under hela skoldagen.
Någon som jag verkligen kan berätta allt för.
Någon som kan göra allt tråkigt, så otroligt roligt.
Det finns inte ord för hur mycket du verkligen betyder för mig, och hur tacksam jag är att du har orkat stötta mig genom allt.
För det finns faktiskt ingen som ställt upp så mycket, och gjort så mycket för mig som du har.
Jag kommer aldrig hitta en bättre vän en dig, för du är så sjukt bra & om jag kunde skulle jag ge dig exakt allt du bad om, för du är värd det bästa, det är du verkligen.
jag älskar dig, bästavän! (L)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0