8/6 - 2 dagar kvar !

tjennna !
Började halv 10 idag, satt och prata med jessica i en timme, sen slutade vi.
Då drog jag och johan till ica och köpte dricka, sen åkte vi ner till älven och Emma gjorde sitta första dopp. FYFAN VA KALLT ! Efter det åkte jag till solariet och sola, eftersom att molnen har envisats med att finnas hela dagen.
Sen åkte jag till mormor och robin, där även alice & ehlin var. fikade, och gick till rödakorset tillochmed.
Sen mötte jag johan igen, för att han skulle följa med mig till tandläkaren (tandläkarskräck hähä) nejdå, men han ville de iaf, och nu är han jääääätttesur på mig. pusss johan :)
nu ska jag bara få lite mat i magen, innan jag åker och tränar !
peace
/E

kladdkaka + vit choklad.
om den är god ? det spörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0