20/6

sov hos anna inatt somsagt, tävlade idag och om det har jag inga kommentarer.
Nu har jag legat ute en stund och försökt att få lite färg på kroppen. och precis nu satte jag tänderna i ett äpple (värt att nämna eftersom att jag äter frukt typ en gång om året)
tänkte ta tag i mitt rum nu, på riktigt. Igår blev det snabbstädning, med det menas att man trycker in alla kläder i en enda stor boll så långt in i garderoben som det går. annars ser min kväll väldigt lugn ut, ska hämta nya krafter inför en ny jobbvecka, för jag känner att dom inte riktigt finns där just nu.
Kanske att jag träffar oscar sen också
/E



En tre år gammal bild på oss, rätt charmig ellerhur ?

Kommentarer
Postat av: Baotapingvinen

Fan vad het, sex i skogen? <3

2010-06-21 @ 21:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0