1/6



20 saker du kanske inte visste om mig


1. jag snoozar alltid in i sista minut på morgonen
2. alla som känner mig som den godisråtta jag är ska veta att jag faktiskt har klarat godislöfte i ett år.
3. jag kan aldrig vara seriös om någon kollar mig djupt och länge i ögonen.
4. jag har ätit hamburgare på mcdonalds en gång i hela mitt liv
5. jag har extrema tvångstankar
6. jag kan inte vissla
7. jag är väldigt lat, men älskar att träna stenhårt när jag väl gör det
8. det tråkigaste som finns är att borsta tänderna, och raka bena
9. jag har oftast halsbränna varje dag, pga stress
10. Det knakar i mina höfter när jag går
11. jag blir rastlös hur lätt som helst
12. jag vill aldrig bli vuxen
13. jag kan störa mig på om folk andas högt
14. jag är ganska klantig, är helt chockad över att jag inte brutit ett ben i kroppen än
15. jag vill vara utländsk, för jag tycker att det är så fint att vara brun
16. jag ser nästan aldrig på tv
17. jag älskar tortellini
18. jag HATAR ormar
19. och det VÄRSTA jag vet är när folk spyr
20. Jag svarar ofta omedvetet på frågor utan att ha hört frågan.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0