O M G

Jag bloggar aldrig längre typ, pallar liksom inte. Solen steker, jag umgås med vänner, tränar och gör så mycket andra mycket roliga saker! Om en månad har jag flyttat, bor i en egen lägenhet och lever förmodligen ett helt  annorlunda liv än nu. Idag har jag varit och handlat en massa inför i höst, nämligen:
6 gafflar, 6 knivar, 6 skedar, 6 små skedar, 2diskborstar, decilitermått, 16 galjor, toa-borste, bestickhållare, papperskorg, osthyvel, kapsylöppnare, sax, krokar, skalare, visp, pastaslev, 2 stekspadar, grytunderlägg, slev, durkslag, smörgåsgrill, sån där sak men har över maten i mikron, gardiner, skålar och en bikini.
Mycket att handla men inga fel med det. Stockholm here I come!

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0