en onsdag som denna

Idag har jag bakat supergoda brownies med Matilda. 5/5 på dom nästan, eller ja kanske en stark fyra. Efter det åkte jag och tränade, (som vanligt då typ). Snart åker min tvåhjuliga moped mot Therese, där natten ska tillbringas.

dagens + Bara 4 dagar kvar, sen drar jag och Emma mot Ängelholm och Skåne. Jag har fasen längtat hur länge som helst, sedan kusten förra året! Efter semestrar, läger och resor med henne i sälen, branäs, saltvik, stockholm, borås, bosön, kil, katrineholm och västerås vet jag redan innan att detta kommer bli helt awesome!
dagens - Jag saknar Lisa, och förmodligen kommer vi nog kanske inte ses förens om en och en halv vecka!


saltvik 09

vår extremt fina brownie

mitt hjärta, en helt underbar vän!
/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0