Träning i Karlstad

Nog för att jag inte var lika hurtig som Emma&Robin på träningen, så var jag ändå där. Jag körde bara lite häck men det gick SKITBRA! Om jag springer så i helgen ska jag allt få en bra tid asså! Ingenting gjorde ont och allt var superbra. 

Idag fick jag höra av en viss person att jag trorligsvis aldrig kommer flytta hem igen, efter att ha flyttat till Stockholm. Det var ganska sorglit att höra, men det kanske är sanningen, vem vet? I alla fall fick det mig att få tårar i ögonen,,, får mig bara att tänka på hur jag ska klara mig utan alla underbara människor här...

Kvällen väntas bli tillsammans med Lisa !
(Blev ett mycket kärleksfullt inlägg känner jag)
/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0