today´n´yesterday

Igår i skolan hade jag och Ingrid elevlektion på hemkunskapen. Det gick superbra tycker jag, och min redovisning om hallon gick ju helt okej asså.... Haha! En slutsats drog jag i alla fall, lärare ska jag inte bli!

Efter skolan tog jag sällskap med Sofia, för att sedan gå till Linnea. Där väntade något som gjorde fruktansvärt ont. Vi epilerade benen och fy17 vad det gjorde ont. Lokal bedövning hade vi också men det funkade inte så värst bra. Klarade i alla fall typ halva benen, hahaha..


Efter den tuffa epileringen åkte vi till Davids för att köra styrka. Det gick la bra tycker jag väl.

Efter det gick jag till Emilia där också Ingrid befann sig, det var allt mysigt tycker jag!

jag saknar Gotland!

idag
Idag var första dagen sedan den 10 januari jag kunnat sova precis så länge jag velat. Det var underbart kan jag lova. Har annars vart hemma hela dagen och bara tagit det lugnt, och det var verkligen längesen...

Har också sett Robinson. Personligen tyckte jag att Sanna skulle vinna allt. Absolut inte Hans som vann i alla fall. Han hade enligt mig redan åkt ut, då ska man inte kunna komma tillbaka och vinna hela skiten!

/ Anna



Kommentarer
Postat av: Ellinor

När var du på Gotland? :)

Kram

2010-01-30 @ 23:38:52
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0