stockholm

I morse gick jag upp klockan 6 för att åka till Stockholm. Gymnasiet där verkade SKITBRA, och då menar jag verkligen det. För friidrotten fanns allt och skolan verkade vara seriös och bra, såg nästan ut som ett slott. Hoppas jag kommer in :D!

Efter Lidingö åkte vi till Barkaby för att shoppa litte. Där köpte jag ett par Björn Björnborg trosor för ett superbra pris, 111:-. Därefter köpte jag en jacka från cross, dock inte lika billig, men billig i jämförelse med det ordinarie priset. Jag är nöjd iaf. Vi stannade inte så länge där, det var verkligen sjukt kallt. Istället åkte vi hem mot Karlskoga. Stannade på vägen i Hummelstá där det köptes godis.

Nu packar jag inför morgondagen då jag först ska träna, och efter det ska åka till Emma. Jag varnar alla i Branäs, Se upp för Anna och Emma, och alla andra jag ska dit med :D! Gick ju inte direkt bra förra gången för oss. Detta år är mitt löfte att inte ramla någon gång!

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0