så "kuwwwwwwwwl"

Idag är det mycket som måste göras. Eller ja, mycket på kort tid kanske man säger. Jag vaknade upp vid 11 och därefter gick jag ut med hunden. Sedan har jag plockat undan gästsängen, lagt in klär i garderoben och gjort den fin, damsugit halva övervåningen och bäddat sägen.

Nu sitter jag här vid datorn då, varför? jo, jag var helt enkelt för uttråkad. Är inte hemma imorgon, sen åker jag till Emma onsdag, och så åks det vidare till Branäs torsdag-söndag. På tisdag börjar skolan.

Det som jag har kvar att göra är:
laga mat
skriva lite om andra världskriget
packa till branäs
träna
träffa Lisa ikväll

MIN DATAMUS ÄR FÖRESTEN TRASIG ! =(
Eller rollern på den, alltså måste jag åka och köpa en ny med ;/

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0