nyår

2010
nytt år, nya möjligheter

Igår åkte vi till Åmål för att fira nyår där. Kunde även stannat kvar hemma men kände inte riktigt för det. Mormor och morfar firade även guldbröllop så, inte varje dag man gör det.

Blev en lugn kväll med massa god mat och annat. Härligt med ett nytt år nu. Har inge nyårslöften direkt, men de spelar inte så stor roll.


Imorgon ska jag träna med Emma på badhuset. Ärligt talat så känner jag mig såååå lat! Jag har inte tränat sedan i söndags ;o Fast det kanske inte är så konstigt pga vissa saker.

På Tisdag åker vi upp till Stockholm till någon typ av interjuv till gymnasiet där. Får la se vare blir, men hoppas på det bästa!

/ Anna


Kommentarer
Postat av: ellinor

jaha vad mysigt :D vad gjorde ni då? :D jag var själv på fest jag :D<3

2010-01-01 @ 23:30:34
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: IsabelleMaijala

Hej Anna! Ska inte du gå på FIG i karlstad? kram <3

2010-01-08 @ 18:37:02
URL: http://isabellemaijala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0