Monday - Lunes - Montag - Måndag

Jag har kommit på en ny sanning om mig själv, JAG HATAR MÅNDAGAR. Riktigt så illa kanske det inte är men nu på senare tid har jag gjort det. Jag är alltid så fruktansvärt trött då. I alla fall har vi hunnit med både det ena och det andra i skolan. Jag har haft tre språklektioner - tyska, spanska och engelska! Vi har räknat matte och haft NO. Inte mycket mer än så.

Efter skolan åkte jag in till Örebro. Där tränades det sprint.Gick faktiskt bra, men mina benhinner gör ontontont! Jag gillar ändå att träna där, kul att för första gången sedan jag var 8-9 år träna i en stor grupp med sånna i min egen ålder.



Imorgon ska so arbetet in, vilket jag är färdig med. Annars är det rätt lugnt i skolan.  Föresten är jag ganska färdig med gymnasiesökandet också. Bara kvar att bekräfta nu.

Varför natur då? Jo, det är väl världens plugglinje egentligen. Efter gymnasiet vill jag ha alla vägar öppna, och sen tycker jag inte så värst mycket om Samhällskunskap mm. Jag tycker om Matte&Kemi mycket mer!

~
it´s not easy when it´s difficult.

/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0