idag har jag åkt pulka..

..eller så vare så att vi inte hade någon pulka, så jag hittade helt enkelt på en annan lösning. Kul hade vi iaf :D!


Varning för tjockiiiis, hihi

Idag vaknade jag med Linnea vid min sida. Efter frukost och så åkte vi iväg för att träna. Känner mig som en trasig planka efter denna träning. Har stukat upp foten igen, ryggen värker och känner mig helt stel. Dessutom stukar jag upp min jävla högertumme hela tiden (som jag stukade första gången i November)

Efter träningen gjorde jag inte så mycket, tills jag var med Elin då :D ! Nu har jag även sett Wallander - Tjuven. En helt okej film!

Seriöst världens bästa låt just nu, och världens bästa artist!
Erik Grönwall - 18 and Life


 / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0