Gästboksinlägg! off Ida Thorin

Nu är det Ida Thorin som skriver ett litet inlägg i Emma Olssons blogg.

Min fina fina Emma Emma Olsson. Du är ett av mina älskvärdaguldkorn!

Underbara människa älskar din humor och glimten i ögat du alltid kommer med
du är alltid glad, Kan du verkligen vara arg?
Bättre människa än dig får man leta efter
jag kommer fortsätta stå vid din sida vad som än händer
Man kan prata allt med dig. Våra underbara minnen,. tex när jag skulle käka upp erat pepparkakshus(A)

Och som 2010 lyder kommer jag åka till forshaga och bli fet på icas godis hörna tsm med dej mycket mycket mer är tidigare år


jo men jag älskar dej!<3

Idaathorin.blogg.se   LÄS!


Kommentarer
Postat av: emma

MY SUNSHINE !

du är bäst :*

(L)(L)(L)(L)

2010-01-02 @ 20:30:42
URL: http://cementvagg.blogg.se/
Postat av: Ida Thorin

u are(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

2010-01-06 @ 00:13:42
URL: http://idaathorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0